FC Lahden ja Invalidiliiton viime kesänä kertoma Jimi Toivosen tarina oli ehdolla Sponsorointi & Tapahtumat -yhdistyksen Awardseissa kahdessa eri palkintokategoriassa, joissa palkittiin viime vuoden onnistuneita ja innostavia kampanjoita ja tapahtumia. Jimin tarina oli palkintogaalassa kovassa seurassa, sillä ehdolla oli muun muassa Nordean ja K-ryhmän työt.
FC Lahden kaupallinen johtaja Markus Mujunen oli rakentamassa monen muun kanssa FC Lahden ja Invalidiliiton yhteistä asennevaikuttamisen kampanjaa. FC Lahti tuli äänestyksessä toiseksi ja Mujunen jakaakin kiitosta kaikille mukana olleille. Hänen mukaansa jo itse ehdollaolo oli Lahden kokoiselle seuralle suuri voitto.
– Se, että FC Lahti yhdessä Invalidiliiton kanssa oli ehdolla, on jo itsessään voitto. Olimme isossa seurassa Vuoden yhteiskunnallinen sponsorointi -kategorian voittajan Nordean ja K-ryhmän kilpailutöiden kanssa. Yleisöäänestyksessä tulimme toiseksi, joten kiitos kaikille äänestäjille. Kiitos myös Optipari Oy:lle tarinan kuvauksesta ja Invalidiliitolle, jotka olivat mukana rakentamassa Jimin tarinaa. Kiitos koko päijät-hämäläiselle jalkapalloyhteisölle, Jimin joukkueelle ja joukkueen toimihenkilöille, FC Lahden pelaajille ja koko henkilökunnalle, jotka otitte tämän asian omaksenne. Yhdessä tekemällä saamme hienoja asioita aikaiseksi. Ja lopuksi kaikkein tärkein asia. Kaikista isoin kiitos menee Jimille ja Jimin perheelle. Tärkeintä on, että Jimi voi hyvin ja pääsee jälleen pelaamaan jalkapalloa, Mujunen kertoo.
Kuvassa Invalidiliiton vasemmalta toimitusjohtaja Janne Juvakka, FC Lahden myyntipäällikkö Simo Kokkonen, FC Lahden kaupallinen johtaja Markus Mujunen ja edessä FC Reippaan juniorijalkapalloilija Jimi Toivonen.
FC Lahti onnittelee kaikkia kisassa menestyneitä töitä. Katso koko palkintolista tästä.
Teksti: Tommi Leirilaakso
Kuva: Simo Kokkonen