FC Lahti suoritti yhteistyössä Webropolin kanssa asiakastyytyväisyyskyselyä, johon saimme paljon vastauksia. Kiitämme ruusuista, mutta erityisen tyytyväisiä olemme teidän kehitysehdotuksiinne. Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin marras-joulukuun taitteessa.
FC Lahden yleisö oli erittäin tyytyväinen ottelutapahtumien kioskituotteiden paikallisuuteen ja laatuun. Haluamme vastaisuudessakin suosia paikallisia ja laadukkaita tuotteita. Myös juniorikatsomo sai paljon kiitosta. FC Lahden myynti- ja tapahtumapäällikkö Simo Kokkonen on kiitollinen saadusta palautteesta.
– Tahdon kiittää jokaista vastaajaa, sillä saimme vastauksista paljon arvokasta tietoa. Paikallinen väki arvostaa paikallisia laadukkaita tuotteita, kuten Maatila Liha-Merosen makkaraa ja yhteisöllisyyttä yhteisen seuran ympärillä. Tyytymättömyyttä havaittiin muun muassa WC-tilojen määrässä ja oheisohjelman suhteen ja olemme ottaneet asioita käsittelyyn ja pyrimme viemään näitä taas eteenpäin ensi kaudelle, sillä tapahtumamme jatkuva kehittäminen lähtee kävijöiden kokemuksien kautta. Valtaosa yleisöstä kaipaa Kisapuistoon, mutta myös Hiihtiksen ottelutapahtuman turvallisuutta ja tunnelmaa kehuttiin, Kokkonen avaa.
Palkintona olleet VIP-lippupaketit ovat arvottu ja olemme voittajiin yhteydessä lähipäivinä.
Teksti: Tommi Leirilaakso
Kuva: Taneli Okkonen